خبر - مسابقات انتخابی کاراته /قهرمانی تیم اردبیل


ورزش

این وبلاگ جهت آشنایی شما ورزش دوستان با برخی از ورزش ها وکمی هم مزاح برای تفریح ساخته شده.امیدوارم که راضی باشید.

مسابقات انتخابی کاراته استان اردبیل برگزار شد/ قهرمانی تیم اردبیل
اردبیل – خبرگزاری مهر: رقابتهای انتخابی کاراته استان اردبیل در سبکهای کنترلی برای اعزام به مسابقات قهرمانی کشوری و انتخابی تیم ملی در ورزشگاه رضا زاده اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مسابقات که شامگاه پنجشنبه در این محل به پایان رسید، بیش از 200 کاراته کار از شهرستانهای مختلف استان اردبیل در پنج رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسال شرکت کرده بودند.

رئیس هیئت کاراته استان اردبیل در پایان این رقابتها در گفتگوی اختصاصی با مهر ضمن اشاره به کیفیت بالای این مسابقات گفت: امروز شاهد رقابت نزدیک و سنگین برای انتخابی تیم استان بودیم و این نشان دهنده رشد کاراته در اردبیل است.

وحید جلیلی با اشاره به حضور 200 کاراته کار از تمام شهرستانهای استان متذکر شد: این مسابقات یک روزه برگزار شد و تلاش کردیم در میدان رقابت تیم های انتخابی استان را مشخص کنیم.

 

وی مهمترین ملاک برای قرار گرفتن در تیم استانی را شرکت و کسب مقام برتر در مسابقات استانی عنوان کرد و افزود: علاوه بر انتخاب تیمهای استانی، این رقابتها می تواند در ایجاد انگیزه در ورزشکاران و رشد کاراته در تمام مناطق استان موثر باشد.

به گفته رئیس هیئت کاراته استان نفرات برتر هر اوزان در رده های سنی مختلف به اردوی ترتیبی دعوت و نفرات منتخب اردو جهت رقابتهای کشوری به مسابقات اعزام خواهند شد.

وی همچنین از حضور 30 داور از سراسر استان در این مسابقات خبر داد و تصریح کرد: این داوران به صورت کامل قضاوت بازیهای انتخابی را برعهده داشتند و عملکرد آنها هیچگونه بحث و اعتراضی را در پی نداشته است.

جلیلی سطح داوران استان را قابل قبول و مطلوب عنوان کرد و ادامه داد: داوران منتخب برای این رقابتها قبل از آغاز مسابقات در یک کلاس توجیهی شرکت و توسط کمیته داوران هیئت کاراته استان از آخرین قوانین داوری مطلع و آگاه شده بودند.

وی همچنین با اشاره به نتایج این مسابقات یادآور شد: در بخش تیمی این رقابتها تیم اردبیل با 12 طلا، 10 نقره و 30 برنز به مقام اول دست یافت و تیم پارس آباد با 11 طلا، 12 نقره و 11 برنز دوم شد.

رئیس هیئت کاراته استان متذکر شد: خلخال با شش طلا، چهار نقره و دو برنز، گرمی با چهار طلا، سه نقره و هفت برنز، جعفر آباد با یک طلا، پنج نقره و چهار برنز و تیم مشگین شهر با یک طلا و دو برنز به تربیت تیمهای سوم تا ششم این رقابتها بودند.

وی نتایج رقابتها در بخش انفرادی را نیز به این تربیت عنوان کرد:

در رده سنی نونهالان و در وزن 20- امیر لطفی آذر از جعفرآباد، در 23- احمدرضا عین الهی از خلخال، 25- علیرضا زینالی از اردبیل، 28- رضا فخیم پارس آّباد، 33- حسین نوری از خلخال، 36- حمیدرضا مجرد از گرمی، 39- امید حیدر زاده از اردبیل، 42- حسین عادل از اردبیل و در وزن 50- سینا جوانشیر از پارس آباد حایز رتبه اول و مدال طلا شدند.

در رده سنی نوجوانان و در وزن 33- امیر فرزانه از خلخال، 36- میثم پروینی از پارس آباد، 39- میلاد صدری از اردبیل، 42- بهنام عباسی، 45- علی نوری زاده، 50+ نیما قاسمی هر سه از گرمی، 55- باقر صداقت خواه از اردبیل، 60- امیررضا جدی از پارس آباد و وزن 60+ یاشار امامی زاده از مشگین شهر مقامهای اول را کسب کردند.

در رده سنی جوانان نیز در وزن 52- سیدمحمدتقی حافظی، 67- مهران احسانیان و 67+ محمد انان پور هر سه از خلخال، 61- سجاد اسمعیلی و 57- فردین بایرام زاده هر دو از اردبیل و در وزن 55- مهدی علیپور از پارس آباد به قهرمانی دست یافتند.

در رده سنی امید که در چهار وزن برگزار شد، در اوزان 55- و 67- کاراته کاران پارس آبادی بنامهای بابک قربانی و توحید خان محمدی اول شدند و در اوزان 61- و 67+ نیز بیژن جدی مقدم و فرشید رضوان هر دو از اردبیل به مدال طلای این رقابتها رسیدند.

در رده بزرگسالان هم که در هفت وزن برگزار شد، مدال طلای در اوزان مختلف به کاراته کاران پارس آباد و اردبیل رسید که سهم پارس آباد چهار طلا و سهم اردبیل سه طلا بود.

براین اساس در زون 55- بابک قربانی از پارس آباد که در رده امید نیز طلا گرفته بود، اول شد و در وزن 61- علی شهبازی از این شهرستان، 63- بیژن جدی مقدم دارنده طلای رده امید از اردبیل، 67-  شمسعلی یوسفی و 84- هوشنگ ابراهیم زاده هر دو از پارس آباد و 76- صادق کیانی و 84+ علی عبدی وند هر دو از اردبیل به عنوان نفرات اول معرفی شدند.
.......................



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 22 بهمن 1392برچسب:,ساعت 16:34 توسط سحر| |


Design By : Susa Theme